By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 21-Nov-2006 04:23 Email | Share | Bookmark
Jamuan Division

 
 
 
 
 
 
 
 
Rasanya dah lama tak update fp ni...ambik gambar byk gak tapi tak sempat nak masukkan dlm ni..bz gilos!! adussss penyakit M dah mai dah... Semlm p interview.. interview apa? hanya org2 terdekat je tau..kalau ada rezeki dpt le..kalau tak dpt tu..apo nak buek kan.. Lately ni byk tul jamuan hari raya..ada yg sempat ambik gambar..dan ada yg tak..tapi tak sempat nak boh kat fp ni.. takpa lah.. kemudian2 la baru boh..so arini ada jamuan kat division baru ni.. dpt le snap skit2.. bonda cuma bawakan Agar2 Longan dan Almond Choclate Ball je..


Quote:
AGAR-AGAR LONGAN
bahan: sepeket agar2, setin buah longan, air, susu cair, gula & strawberry flavour (utk kasi wangi skit)..
cara : Masak air dgn agar2 sampai agar2 betul cair..sementara agar2 nak cair tu, blend le separuh buah longan dengan airnya tu hingga hancur. Pastu masukkan susu cair, gula dan strawberry flavour dan isi longan yg dah hancur tu..kacau sekejap..tuang la dlm acuan ataupun loyang...Bila agar2 dah beku dan sejuk hiaskan dgn buah longan yg separuh lagi tu.. dah siap..



ALMOND CHOCLATE BALL


BUAH ANGGUR LER..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net