By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 5-Nov-2006 08:38 Email | Share | Bookmark
Dinner with Abah

 
 
 
Yea..yeaaa....... abah kata dia balik kul 6 ptg arini..(ape daaa ari ahad pun kena keja..) dok pikiaq la nak masak apa arini?? sebelum dinner nak gak masak juadah untuk minum petang kan.. pikiaq punya pikiaq..rasa2 mcm nak wat Wantan je lah..dengan expresnya terus la bonda ke dapur siapkan bahan2..
Malam lak, abah volunture utk tolong bonda kat dapur.. ecah plak volunture buat kecah kat dapur. Abah buat sambal belacan dan goreng ayam ikut resepi kak pah... Ni juadah dinner kami...


Ayam Goreng Kak Pah
Kobis Panjang Masak Lemak
Ulam Buah Putat
Sambal Belacan
Air Sirap + Isi Kelapa Laut



Quote:
AYAM GORENG KAK PAH
Perap isi ayam yg dikelar2 sedikit dengan sos tiram, kicap, rempah satay dan 1/2 sudu madu selama 1/2 jam. (takyah boh garam & kunyit). Goreng secara deep fry. Siap


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net