By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 6-Oct-2006 06:56 Email | Share | Bookmark
Kunjungan Ke Baitul Ummah

 
 
 
FAHMI & AMIN
FAHMI
AMIN
 
 
 
 
Quote:
Hari ni bonda berkunjung ke Baitul Ummah di Taman Setapak Indah. Baitul Ummah adalah rumah anak2 yatim dan anak2 terbiar.. Memang dah lama sgt hajat hati nak p umah anak2 yatim cuma tak tau kat mana dan tak berkesempatan saja. Bila puspanita ofis ni buat collection derma dan beri peluang untuk tgk sendiri keadaan anak2 tu..bonda pun tak fikir 2-3 kali..terus letak nama dlm list.. nak pergi jugak..

Pukul 12.30 bertolak dari ofis..dlm lebih kurang 30 minit dah sampai. Kami disambut oleh Mami Jamilah dengan ciuman dan pelukan mesra.. ramah orgnya.. aktiviti mcm biasa la.. bekenalan, soal-jawab dan bagi sumbangan sikit. Anak2 yang ditempatkan disitu seramai 50 org..dan dalam ramai2 tu bonda bekenan sgt pada Amin (9 thn) dan Fahmi (7 thn).. Kalau abah setuju, bonda ingat nak jadikan amin dan fahmi sebagai anak angkat.. sempat jugak bersembang dengan amin dan fahmi tadi.. insya'allah..kalau ada umur yg panjang dan takdak aral melintang, bonda akan berkunjung ke situ lagi...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net