By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 10-Jun-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
An Evening In Kg. Keladi

Mari Memasak Bingka Ubi
Pertandingan Jolok Ciku
Lepaks Japss
Assalamualaikum n gd morning...

Ni nak citer pasai sepetang di rumah tok... tapi gambar tak byk yg dpt diamik sebab kodak tinggal yg saki baki jer...heheheheee.. tapi mmg best gi umah tok ari tu.. sebab kitorang masak bingka ubi secara tradisional.. jenuh tok ngan abg aku dok mengipas nak mengidupkan bara api.. tapi bingka ubi tok mmg sedap sesangat... tambah2 makan time dia panas2..berebut aku ngan diorang tu.. makcik aku dari Penang pun datang ari tu.. abg aku yg keja kat airport tu jer yg tak balik.... nasib ler... keja aku pulak sibuk dok melawat kawasan umah tok..tgk pokok2 buah.. intai2..kot2 ada buah2 yg dah masak ker... jgn tak tau..umah tok aku atas bukit so mmg byk dia tanam pokok buah utk anak cucu dier... sesapa nak ikut aku balik umah tok, jom la...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net