By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 23-Aug-2007 03:25 Email | Share | Bookmark
HAPPY BIRTHDAY

 
 
ALHAMDULILLAH untuk segala2nya YA ALLAH...

Pada member2 yg sms smlm dan pagi ni bonda ucapkan tengkiu byk2 atas doa2 kalian.. nak tulih panjang tak leh..pasai bz sket.. nanti bonda sambung ya...




nampak tak angka yg tertera kat kek tu? nape?? tak pecaye ke??? yaaa bonda genap 27 thn.. bonda tau ramai yg ingat bonda ni mcm umur bonda2 yg sepatutnya la kan.. tapi apa nak buat.. bonda senang dgn panggilan bonda sebab anak2 member kat sini mmg panggil "BONDA"... anak sendiri je panggil ibu.. nanti bonda sambung crita lagi ya..dan bonda upload gambar2 yg lain lepas ni


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net