By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 13-Jul-2007 02:40 Email | Share | Bookmark
Ai'sya Play-play...

 
"Don't prey-prey!!" tu kata pua chu kang.. tapi bonda mmg bawak ecah utk p play-play kat lake garden.. sebab sian gak kat dia..asek terperuk dlm umah jer.. betul2 mcm anak dara sunti..hihihii.. masa bonda p ambik dia kat umah pengasuh..beria-ia dia tarik bonda p kat lif ajak turun.. jenuh gak pujuk suruh masuk umah dulu.. walaupun muka masam dia tetap jugak ikut masuk dlm umah.. memula tu mmg ingat tak nak p mana.. nak rehat ja.. sebab rasa mcm penat ja.. tapi dok tgk ecah main depan tv dgn muka yg bosan.. sian la plak.. bonda siap2 bawak ler dia p lake garden.. sronok dia main.. lari sana lari sini.. panjat itu panjat ini.. wahhhhhhhhh dah besaq anak bonda ni rupanya...dah makin2 lasak! kul 7 baru balik umah.. makin syok layan ecah skarang sebab dia dah pandai cakap.. dan pandai ajuk cakap org.. dah pandai wat lawak.. dan paling sronok bila tgk dia bergelek.. haiiiiii ikut perangai sapa pon tak tau..



Rambut dah panjang tapi tak suka ikat... rimasnya bonda tgk.. bila kita ikat tocang kat dia, dia tarik..pastu goyang2 kepala wat mcm iklan shampoo.. dulu kecik2 nak ikat rambut ke, boh sepit ke.. boh cekak ke.. dia tak kesah pon.. dah besaq2 camni.. asek nak tarik2 jer..






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net