By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 7-May-2007 01:50 Email | Share | Bookmark
Cuti2 Balik Kampung

 
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu very de sedeh woooooooo bila byk2 gambar yg diambil.. cuma 3 keping ni je dpt diselamatkan... yang lain semua terdelete masa nak masukkan ke dlm pc.. aduh duh duhhhhhh... rasa nak menangih pon ada nih!!!!! Balik kampung mmg le syok.. cuti panjang.. mcm2 aktiviti ada... tapi sedihnya bila gambaq2 tu takleh ditepek kat fp nih! sedehhhh.. sedehh..!!!

ada beberapa biji kek yg ditempah oleh member2 bonda dan member2 mak.... ada yg kek span.. ada yg kek coklat..cup cakes..dan soft cotton cheese cake.. semua dah deko dgn aising.. pastu ada kek birthday untuk anak menakan bonda.. si Jeeha... itu pon terdelete jugak!! pastu ade le buat beberapa jenis feveret kuih tradisional yg skarang ni makin pupus.. buat pizza..ada buat cookies.. buat bun... lauk pauk... abg nd masak chicken chop.. abg boy buat daging panggang... gambar kawasan air terjun..gambar p mancing dgn hubby dan abg boy.. panjang kata.. mmg byk gambar yg nak ditepek di fp ni.. tapi apo kan dayo den......

So hanya gambar ni sajalah yg terselamat.. gambar jeeha makan nenas (mcm mkn aiskrim lak tgk!) dan gambar aqin balik dari tadika..(bila sempat..bonda la tukang ambik dia kat tadika nu...) Tapi mmg frust lah.. sebab gambar lain tak dpt ditepek di sini... sian kat aku!!! Bukan stakat gambar utk ditepek saja.. gambar yg nak dicuci pon habis ilang.. pendek kata.. semua hilang.. sekeping pon tak tinggal kecuali 3 keping gambar ni sajalah yg tinggal..yg sempat ditransfer..




Quote:
**************************** BILA BONDA BERCERITA ***********************************

Sab - apo nak buek kan.. takdo rezeki le tu.

sweet rose - a'ah nenas le tu..bonda pon fes time tgk budak2 kat kg ni makan nenas camtu.. tu yg bonda belikan utk anak2 buah kat umah skali tuu...

umi kal - comel kan auntie?.. tapi garangnyaaaaaa bukan main lagi...

rinnchan - tu la kak..sedihnya..nanti kak rinn wat le time machine..pastu sure kak rinn jadi jutawan!

Bro Jeff - u'r rite bro..

Kak zana - itu bukan ecah la kak... itu jeeha.. sepupu ecah.. mcm muka ecah skit2 kan.. tapi tang mata tu je tak brapa nak sama..

********************************************************************************************************


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net