By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 1-Mar-2007 07:49 Email | Share | Bookmark
Aidil & Ai'sya

 
 
 
Gambar ni masa balik kampung aritu gak... bonda sempat snap masa aidil tgh makan nasi lepas baru balik skolah... thn ni aidil darjah 1.. dia kata sronok jumpa ramai kawan.. bagus la tu.. bonda tgk dia makan nasi putih boh kicap dgn telur goreng yg dia goreng sndiri.. bonda suka tgk perangai aidil.. walaupun baru darjah 1 tapi nampak kematangannya dalam kebudak2an.. dia dah pandai masak nasi, buat air milo sendiri, masak telur mata dan telur separuh masak.. kira ok la kan budak lelaki darjah 1 dah bleh buat keja2 dapur skit2. Penah bonda usik dia, kata dia nak jadi perempuan ka, dia dengan muka eksyennya kata kat bonda.."kalau abah buleh masak, takkan abg (aidil) tak boleh? la ni kan ramai chef laki.. tapi abg nak jadi pilot!" so berbalik pada dia yg tgh mkn nasi tu.. sedap2 dia tgh makan sambil tgk tv, tetiba ja ecah p nganga mulut depan aidil sambil kata "nak". Terus aidil suap si ecah.. tersentuh hati bonda tgk anak menakan bonda suapkan anak bonda tu.. last2 nasi tu lebih daripada separuh habis kat ecah je.. pastu bonda dengar aidil kata... "alamak, abg tak kenyang la.. kena goreng telur lagi lah!" terus aidil tambah nasi dan goreng telur lagi skali..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net