By: raqin rafiqyn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 2-Dec-2006 04:08 Email | Share | Bookmark
Emergency - Balik Kampong!

 
 
 
 
Sesak kat feri
on de way-highway BKE
Quote:
Mak kol suruh balik tgk abg n.d masuk wad kena operate kali kedua..tonsil punya pasai la ni... aritu dah operate skali..ni saluran apa ntah pecah sampai darah kluaq berketoi2..doktor kata dlm setengah jam tak operate buleh mati ooo...sebab darah dah byk kluaq..jadi bonda bergegas la balik kg nun di kedah sana..tapi abah tak dpt balik..terpaksa bonda balik ngan ecah..tapi p ambik anak menakan yg 3 bradik tu kat ampang..ajak jadi peneman..maklumla.. dekat 5 jam jugak nak balik p sana...kul 10pagi dari kl, kul 2 petang sampai kulim, bawa non-stop dgn kelajuan 110-140km/j. Balik rehat jap, petang dlm kul 6 p penang, kali ni abg boy plak yg drive, mak pun ikut skali..tapi ya rabbi...tak ku sangka nak p penang pun punya la sesak..memula nak ikut jambatan sebab dekat skit nak ke spital tu, tapi tak bleh lak sebab dari seberang jaya dah sesak gilos, pusing balik nak ikut feri la..rupanya sama juga.. 3 jam terkandas dlm jem..kul 9.40 mlm baru sampai hospital pantai mutiara.. abg nd dah kurus skit..dia kata berat badan dia dah turun 10kg sebab 2 minggu tak leh mkn langsung..lelangit dia abih tuan doktor buang..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net